4. Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu 4. Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

4. Het verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

16 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

Na mijn heroïsche actie op Kreta, konden we gelukkig weer terug naar Athene. Maar het liep helaas anders. Opeens hoorde ik een van de bemanningsleden roepen: “Daar ligt het eiland Naxos!”. Niet handig want de kinderen hoorden het ook en toen moest een van die kinderen wéér plassen. Tegen de tijd dat we op Naxos aankwamen werd het al donker. Ik was moe en besloot dat we daar gingen overnachten: de beste keuze ooit! Want in de nacht werd Ariadne geroofd door Dionysos, wat een geluk! Af van dat gezeur en nog een goede reden ook. De goden hadden waarschijnlijk medelijden met mij. De volgende ochtend moest ik namelijk ook nog eens vroeg opstaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

De enige echte.

Actief sinds 16 Feb. 2017
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 17666

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de verschrikkelijke Minotaurus/reis

Landen bezocht: