5. De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu 5. De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

5. De zeereis richting Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Nu echt naar Athene. Ik had de bemanning verboden om de kinderen te waarschuwen als we langs een eiland voeren. We hadden gunstige wind dus we zouden er hopelijk snel zijn. Het bootje van mijn vader schommelde nog steeds, een kind moest weer ziek worden. Maar nu was het gelukkig wel wat rustiger aan mijn hoofd zonder Ariadne en doordat de bemanning met die zielepiet bezig was, hij vroeg alle aandacht. Wacht maar! In Athene zou ik alle aandacht hebben, dat verdiende ik ook natuurlijk na al mijn harde werk. Ik kon niet geloven dat mijn vader me hier ingepraat had!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

De enige echte.

Actief sinds 16 Feb. 2017
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 17660

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de verschrikkelijke Minotaurus/reis

Landen bezocht: